BoConcept lansează colecţia şi catalogul pentru anul 2010. Aceasta este cea de-a patra colecţie lansată de retailerul danez în România, ce va fi prezentă atât în concept store-urile din Bucureşti şi Sibiu, cât şi în noul showroom din Iaşi, ce va fi inaugurat pe data de 15 octombrie.

Colecţia pentru anul 2010 exprimă mult optimism, conturând un stil de viaţă jucăuş şi relaxat, unde spontaneitatea îşi găseşte cu uşurinţă loc. Originalitatea şi simplitatea sunt, de asemenea, foarte importante pentru BoConcept, tocmai de aceea anul acesta se pune şi mai mult accent pe calitatea şi textura materialelor. Noua colecţie îi invită pe iubitorii designului interior să se bucure de o mulţime de culori şi forme noi. Printre vedetele BoConcept ale anului 2010 se numără scaunul “zâmbăreţ” Rock, scaunul Imola, o adevărată vedetă a designului interior, disponibil în două variante, canapeaua cu preţ foarte accesibil Lugo, ce se poate transforma într-un lounge spaţios, canapeaua Messina şi elegantul sistem de perete Modena. Accesoriile sunt o parte foarte importantă a noii colecţii, desăvârşind stilul unei amenajări interioare. BoConcept continuă să îşi dezvolte gama de accesorii într-o colecţie specială, ale cărei piese selectate cu grijă reflectă stilul unic al brandului.

Colecţia pentru anul 2010 reuneşte trei stiluri: Delicate Detail, Pure Pole şi Mania Mix.

Conceptul de “living the good life” este esenţa stilului Delicate Detail. Inspirându-se din domeniul artistic, acesta sărbătoreşte esteticul. Materiale şi culori preţioase sunt asociate cu accente naturale pentru un aspect elegant şi sofisticat. Stilul este, în acelaşi timp, simplu şi rafinat. Formele seducătoare sunt puse în valoare prin evidenţierea detaliilor şi a materialelor cu aspect preţios. Culorile predominante sunt alb şi negru, punându-se foarte mult accent pe gri. Marourile şi nuanţele înrudite sunt scoase în evidenţă prin alăturarea unor note de culoare precum galben ocru, mură şi mov. Textilele cu model delicat, culorile frumoase şi suprafeţele texturate creează senzaţia de exclusivism.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: