Setari Cookie-uri

Philips se implica activ in protectia mediului

Philips a prezentat, in cadrul targului de electronice si electrocasnice IFA 2008, noua gama de Produse Ecologice din categoria Philips Consumer Lifestyle

Economisirea energiei in intreaga casa
Philips aplica abordarea EcoDesign tuturor produselor din gama Consumer Lifestyle, incepand prin reducerea greutatii produsului, continuand cu realizarea unui ambalaj mai bun si conceperea unui design care sa faciliteze dezasamblarea, in vederea reciclarii. Spre exemplu, in cazul unor produse precum DVDR3600 DVD Recorder, ambalajul a fost redus cu 12%, greutatea a scazut cu 23%, iar impactul total asupra mediului in timpul utilizarii a fost redus cu 36%, comparativ cu impactul mediu al produselor concurente.
In materie de aparate electrocasnice, Philips a lansat pe piata, in Marea Britanie, un model de ceainice ecologice care permit utilizatorilor sa economiseasca energie in timp ce fierb apa pentru prepararea bauturilor calde. Aproape o treime din consumul casnic de energie in Marea Britanie provine din folosirea ibricelor sau ceainicelor, insa fierband doar cantitatea de apa necesara, consumul de energie poate fi scazut semnificativ. Ceainicele ecologice oferite de Philips sunt dotate cu un indicator One Cup (pentru o singura cana), care permite consumatorilor sa fiarba doar cantitatea de apa necesara, economisind astfel pana la 66% din energie. Ceainicele sunt dotate de asemenea cu un sistem de control al temperaturii, care permite o economisire de pana la 25%.
Tot in materie de electrocasnice ecologice, Philips a lansat pe piata primul aspirator ecologic. Noul aspirator „minivac” are o tensiune de stand-by foarte mica si foloseste un acumulator sigur Litiu-Ion care se incarca de doua ori mai repede decat acumulatorii standard pentru mini-aspiratoare, ceea ce reduce impactul pe care procesul il are asupra mediului.
In ceea ce priveste produsele folosite pentru comunicare, toata gama de telefoane Philips DECT ofera beneficii semnificative EcoDesign, care includ reducerea consumului de energie de la 50% pana la 60%, reducerea cu 15% a ambalajului si folosirea a pana la 10% mai putina hartie.
Simplitate fiabila
Philips depune toate eforturile pentru a oferi consumatorilor ocazia de a face alegeri responsabile in ceea ce priveste impactul produselor asupra mediului. Toate Produsele ecologice oferite de Philips sunt marcate cu logo-ul Philips Green, acesta aparand pe ambalaj, la punctele de vanzare si in oricare alte elemente de comunicare. Acest logo identifica in mod clar produsele ca avand performante ecologice superioare.
Citește și:

Kudika
17 Septembrie 2008
Echipa Kudika