Pentru multi dintre noi, munca nu se termina odata cu orele de servici - deseori, pentru a face fata, ne gasim in situatia de a ne lua de lucru acasa, sau poate chiar facem toata treaba de acasa, din ce in ce mai multe profesii permitand asta.
Primul pas este sa va investigati obiceiurile de lucru, dand atentie oricarui amanunt. Trebuie sa stiti exact de ce aveti nevoie, atat ca dotari si echipament, cat si ca spatiu. Probabil un calculator va fi de la sine inteles, insa nu neglijati documentele de hartie - daca nu le prevedeti din timp suficient spatiu, veti fi surprinsi sa constatati in ce ritm alert se aduna pe birou. Aveti, deci grija sa va alegeti un birou cu suficiente sertare pentru toate hartiile si dosarele dumneavoastra. O simpla masuta de calculator nu va va fi suficienta. Pe langa calculator, poate veti avea nevoie si de alte periferice si gadgeturi (imprimanta, fax, scanner, telefon fix etc), deci luati-le in considerare. Daca spatiul e o problema, puteti opta pentru un laptop - va ocupa mai putin loc, si prezinta si avantajul portabilitatii. Daca mergeti, totusi, pe varianta unui calculator obisnuit, cumparati un birou cu suport pentru unitatea centrala - va va scuti de o multime de probleme si posibile accidente.