IKEA Romania in parteneriat cu reprezentanta UNICEF in Romania lanseaza in preajma sarbatorilor de iarna campania "Impreuna pentru educatie". Pentru fiecare jucarie din gama KLAPPAR cumparata de la magazinul IKEA se vor dona catre UNICEF cate 2 RON pentru infiintarea unui centru multifunctional de educatie timpurie.
"Educatia sta la baza oricarei societati. Ca sa poti aduce imbunatatiri reale in aceasta privinta trebuie sa poti schimba mentalitati, iar pentru asta e nevoie de timp si de suport constant intr-un cadru organizat. De aceea am ales sa sprijinim acest program complex de lucru cu copiii, cu parintii si cu autoritatile locale pe care UNICEF Romania il va derula in cadrul centrului multifunctional de educatie timpurie. E modul nostru de a incerca sa le oferim acestor copii o viata de zi cu zi mai buna. Si credem ca sunt multi cei care vor dori sa ni se alature in aceasta campanie in preajma sarbatorilor", a declarat Cornel Oprisan, Retail Manager IKEA Romania.
Jucariile de plus din gama KLAPPAR se gasesc in magazin inca din luna noiembrie. Pana in prezent, s-au vandut aproximativ 15.000 de jucarii, cu preturi cuprinse intre 3,9 si 59 RON. Indiferent de pretul jucariei sau de perioada cand a fost cumparata, 2 RON din pretul fiecarei jucarii vandute vor fi donati catre proiectul UNICEF.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- EMIRATUL RAS AL KHAIMAH LANSEAZĂ O NOUĂ CAMPANIE DE PROMOVARE A DESTINAȚIEI, AVÂND CA PROTAGONISTĂ O PISICĂ SIMPATICĂ
- adidas Originals celebrează trei modele clasice cu cea mai recentă campanie “1000 Back”
- 3 secrete care te feresc de urgența stomatologică