Setari Cookie-uri

Concurs de burse de master in design, comunicare si moda la Istituto Europeo di Design - „IED pentru Mediu”

IED MASTER MILAN ofera 7 burse partiale de studiu (constand in reducere de 50% a taxei de curs) pentru anul academic 2009.

IED MASTER MILAN ofera 7 burse partiale de studiu (constand in reducere de 50% a taxei de curs) pentru anul academic 2009, tuturor celor interesati de cursurile de Master ale IED Design, IED Communication si IED Fashion Lab.
Intotdeauna interesat in dezvoltarea durabila, IED stimuleaza discutiile despre sensibilizarea oamenilor fata de problemele ecologice si fata de reducerea consumului de energie. Toate sectoarele economice sunt constiente de importanta calitatii mediului, respectarea si grija fata de mediu devenind preocupari curente ale producatorilor. Cu toate acestea insa chestiunile legate de mediu sunt departe de a fi rezolvate astazi, fiind inca subiecte de dezbatere socio-politica.
Programul de burse este destinat absolventilor de studii superioare in domeniu sau profesionistilor cu cel putin 2 ani de experienta in domeniu.
Participantii la acest proiect special vor trebui sa arate cum sunt capabili de a face fata provocarilor legate de salvarea mediului in moduri inovative.
In cadrul concursului 'IED pentru Mediu' se vor acorda:
-4 burse partiale care acopera 50% din taxa anuala pentru masterele de la IED Design:
Industrial Design, Interior Design, Lighting Design, Packaging Design
- 1 bursa partiala care acopera 50% din taxa anuala pentru masterul Brand Management and Advertising Communication de la IED Communication
- 2 burse partiale care acopera 50% din taxa anuala pentru masterele de la IED Fashion Lab: Fashion Communication and Stylist, Fashion Communication and PR, Fashion Marketing and Product Management, Fashion Marketing and Retail Management
Arii tematice
- Comunicare: Toti participantii trebuie sa prezinte un proiect de comunicare pentru o companie selectata de ei, care trebuie sa se repozitioneze pe piata internationala. Temele care vor fi alese de candidati sunt legate de interesul fata de mediu si de economisirea energiei.
Briefing: Cresterea popularitatii brandului firmei la nivel international concomitent cu comunicarea noii misiuni a companiei. Designul si implementarea unei strategii de comunicare si dezvoltarea unei comunicari integrate online si offline.
- Design: Toti participantii trebuie sa prezinte un proiect care are in vedere grija fata de mediu si economisirea energiei.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
16 Iulie 2008
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.