In ianuarie 2012, OurDesign, copilul excentric al mobilierului romanesc, lanseaza in parteneriat cu unul dintre cei mai creativi designeri romani, Cristian Popescu, noua colectie de fotolii semnata byCristian. Cele patru modele de fotolii reusesc sa surprinda perfect personalitatile dominante ale fiecaruia dintre noi.

50 de coafuri si tunsori in tendinte pentru ANUL 2017

Produse deosebite si avantgardiste, fotoliile byCristian reprezinta solutia creativa cu care tanarul designer a raspuns provocarii lansate de OURdesign: realizarea a patru modele de fotolii, total diferite si adaptabile pentru patru stiluri diferite ale personalitatii umane. Prin autoanaliza si observatia atenta a diferentelor fundamentale intre oameni, designerul Cristian Popescu si-a adaptat creatiile in functie de 4 personalitati diferite, dupa cum urmeaza:

Modelul calm, linistit, cozy - WINTER. Folosind culori linistite si calde, care te fac sa te simti in armonie cu tine, in universul pe care fiecare ni-l cream. Fotoliul este realizat din ata de lana cu modele de serpisori crosetate manual, in degrade si rama bej.

Modelul wild si mai crazy - ROCK. S-a ales o rama neagra si, in acelasi timp, mai dura ca textura si in unele locuri materialul este frecat pentru a parea mai vintage. Pentru culori s-a ales gri lucios, pentru a-i conferi personalitate, iar pentru un aer de independenta si libertinism s-au adaugat capse.

Modelul tanar, hippie si neconventional - CANDY. Pentru homo ludens din noi. Prin mixul de culori a fost redat motivul de joc si joaca. Desi este o imagine jucausa, ordinea a fost mentinuta prin pattern-ul linear si repetitiv. Accentuand joaca, rama are si ea un colorit nonconformist.

Modelul luxos si excentric - LUXURY. Pentru omul misterios caruia ii plac experientele intense. Senzatia de excentrism este evidentiata prin vopseaua in nuante reci, de gri si negru. Zona de acoperire completeaza imaginea de ansamblu si intriga prin aspectul calculat.

- - -
OurDesign este o companie producatoare de obiecte de mobilier care, prin filozofia sa de business, isi propune sa aduca in fata consumatorilor romani mobila de inalta calitate. Elementul diferentiator sta in personalitatea obiectelor, oferind posibilitatea fiecarui client sa le recunoasca ca avand semnatura lor. Inca de la inceput, producatorul a uimit publicul roman prin autenticitatea si originalitatea produselor sale, si pentru a adauga un plus de valoare, compania cauta sa creeze produse semnate de designeri tineri, indrazneti si cu viziune unica.

Denimul, de pe catwalk in amenajari interioare

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: