Setari Cookie-uri

Catalogul IKEA 2011 - scadem preturile, nu si calitatea

Catalogul IKEA 2011 a fost lansat in cadrul conferintei de presa organizate in magazinul din Zona Comerciala Baneasa. Incepand de la 1 septembrie, preturile produselor IKEA vor fi mai mici decat in anul precedent.

Preturile mici sunt piatra de temelie a viziunii IKEA. Designerii nostri cauta in permanenta solutii inovatoare de a crea produse functionale si cu design de calitate la preturi accesibile, pentru toate cele 317 magazine IKEA din toata lumea. Producem in volume mari si beneficiem de economii de scara, impartind costurile de achizitie la nivel global. Ambalam produsele in pachete plate, compacte, pentru a nu transporta „aer”, si astfel reducem costurile de transport si depozitare. In final, tot ce reusim sa economisim transferam catre cumparator, micsorand preturile, dar fara sa compromitem calitatea. Astfel, pe masura ce sunt descoperite metode mai eficiente de productie sau de optimizare a traseelor logistice, preturile din catalog se pot diminua, pe masura ce creste eficienta, insa nu se pot majora, pentru ca ”includ TVA, sunt maxime si sunt valabile de la 1 septembrie 2010 pana la 31 august 2011”, asa cum garantam chiar pe coperta catalogului.

”Preturile au scazut în medie cu 12% pe intreaga gama de produse. Procentele cu care preturile celor peste 4.000 de produse au scazut variaza de la 5% pana la 60%. Sunt produse de mobilier, accesorii si decoratiuni pentru toate zonele casei, iar lista lor completa se gaseste pe website-ul www.IKEA.ro. Preturile mai mici sunt rezultatul eforturilor noastre de eficientizare a tuturor activitatilor. Experienta celor 3 ani de cand suntem in Romania a insemnat un volum mare de vanzari, imbunatatirea punctuala a traseului logistic, o mai buna cunoastere a consumatorilor si tot mai multa precizie in estimarea stocurilor necesare magazinului, toate acestea ajutandu-ne sa scadem costurile. In plus, intrarea in IKEA Group ne-a adus o mai buna sinergie intre productie si retailul local. Costurile de achizitie si depozitare au scazut pentru unele articole, pentru ca sunt impartite pe o scara mai larga, la nivel global. Mai avem si avantajul deschiderii directe la porturile Marii Negre, care a contribuit la atingerea unei rate de livrare directa mai mare decat pana acum”, a declarat Cornel Oprisan, Retail Manager IKEA Romania.
Kudika
25 August 2010
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.