Setari Cookie-uri

Mutarea efectiva intr-o locuinta noua: Intre sase luni si doi ani

Reprezentantii companiei imobiliare Seven Hills estimeaza ca trendul de a cumpara locuinte cu scopul de a le revinde la un pret mai mare se apropie de final, iar intervalul de timp pana la mutarea efectiva intr-o locuinta noua este intre sase luni si doi ani.

Reprezentantii companiei imobiliare Seven Hills estimeaza ca trendul de a cumpara locuinte cu scopul de a le revinde la un pret mai mare se apropie de final, iar intervalul de timp pana la mutarea efectiva intr-o locuinta noua este intre sase luni si doi ani.
Potrivit directorului de marketing al companiei Seven Hills, Nimrod Zvik, apartamentele cumparate direct de la dezvoltatori au preturi mai mici pentru viitorii locuitori. Zvik este de parere ca o parte din dezvoltatorii care au planuri pe termen lung si nu duc lipsa de fonduri pentru investitii vor vinde locuintele populatiei si nu investitorilor sau speculatorilor imobiliari.
"Piata romaneasca de real-estate s-a confruntat, in ultimii ani, cu realitatea evidenta a investitorilor sau a speculatorilor imobiliari. Acest trend de a cumpara locuinte cu scopul de a le revinde la un pret mai mare se apropie de final", arata cei de la Seven Hills.
Zvik mai spune ca intervalul de timp pana la mutarea efectiva in locuinta noua este intre sase luni si doi ani, dar, de cele mai multe ori, suma economisita merita din plin asteptarea.
"Desi preturile in ansamblurile rezidentiale noi variaza, ca toate celelalte, in functie de nivelul pietei, estimam ca un investitor care cumpara apartamentul in prima faza si il revinde atunci cand este gata poate castiga intre 15-20% din suma investita initial", a afirmat directorul marketing al companiei Seven Hills. Reprezentantul companiei sustine ca dezvoltatorii imobiliari isi doreau la inceput sa isi vanda repede proiectul pentru a-si amortiza investitia si pentru a ajunge la scopul final - profitul.
"Avantajul principal pentru care un dezvoltator vinde investitorilor este faptul ca acesta castiga intr-un timp vizibil mai scurt. Marele dezavantaj este, insa, faptul ca nu asigura in nici un fel confortul viitorilor locatari si nu se asigura de faptul ca acestora le va fi sau nu bine in propria locuinta", explica Zvik, care sustine ca acest gen de firme au disparut imediat dupa primul proiect, pentru ca, desi afacerea a fost profitabila, alegand varianta mai usoara, au vandut catre investitori nu numai apartamentele, ci si renumele proiectului si, implicit, al companiei care l-a dezvoltat.
Consultantul imobiliar este de parere ca in conditiile in care respectiva companie este una de renume international, nu isi permite sa faca pasi nesiguri care sa fie receptati in piata de profil ca o lipsa de seriozitate. In plus, daca la primul proiect se intampla astfel de incidente, la urmatoarele oamenii nu vor mai cumpara, indiferent cat de atractiv ar fi pretul si cat de bune ar parea conditiile.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
10 Martie 2008
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.