Setari Cookie-uri

Class Living, rebranding de 500.000 euro

Compania de mobilier de lux Class Living, controlata de Camelia Sucu, a investit 500.000 de euro in campania de promovare a rebranding-ului in Class Living.

Compania de mobilier de lux Class Living, controlata de Camelia Sucu, a investit 500.000 de euro in campania de promovare a rebranding-ului in Class Living.
„Am decis sa improspatam imaginea brand-ului Class, deschizand totodata o noua etapa in dezvoltarea companiei. Noul nostru nume, Class Living, si sloganul "Un business cu stil si caracter" exprima mai clar valorile noastre: stilul, inovatia, calitatea” a declarat Camelia Sucu, Presedinte Class Living.
Odata cu rebranding-ul companiei, Class Living deruleaza o campanie de comunicare integrata care va dura aproape 1 an, prin care noul concept va fi implementat in toate showroom-urile Class Living si promovat. Canalele de promovare includ publicitarea outdoor (OOH) si cea in reviste adresate femeilor si in publicatii de design interior.
Infiintata in 1994 in cadrul grupului Moexpert, Class a devenit companie independenta in 2006, fiind detinuta si condusa de catre Camelia Sucu.
Cu cinci showroom-uri in tara, dintre care trei in Bucuresti, unul in Constanta si unul in Iasi, si peste 3.500 de clienti, Class Living este lider pe piata romaneasca de mobilier de lux.
Magazinele Class Living gazduiesc aproape 30 de brand-uri internationale de mobilier de lux, printre care: Natuzzi, Flexform, Molteni&C., Dada, Scavolinni, Aran, Selva, Assi d’Assolo, Dallagnese, Ivano Redaelli, Flou, Ego, Bimax, Living Divani, Italiana Divani, Matteo Grassi, Rimadessio, Zanette, Ingo Maurer, Floss, Foscarini, Penta, Philip Starck, MDF, Pianca.

Sursa: Wall-Street.ro
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
2 Iulie 2008
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.